RE: utržená kamera - vyřešeno, ale nové dotazy

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Listopad 10 20:48:17 CET 2006

To ostreni muze byt elektronicke a nebo ma objektiv tak strasne kratke ohnisko ze to je treba od pulmetru ostre tj. Ma nekonecno treba od jednoho metru dal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kout
Sent: Friday, November 10, 2006 7:55 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: utržená kamera - vyřešeno, ale nové dotazy

tak píp-test nezafungoval
na výstupu signálu multimetr hlásí okolo 1350 ohm

protože ten kousíček dvoulinky byl moc krátkej na budoucí konektory, tak jsem se pokusil odstranit plastovou přechodku, kdy se měnil jeden silnej kulatej v onu dvouliknku ..... a ejhle 4 samostatný vodiče a jeden stíněnej ..... stíněnej byl jasnej a pak 2 byly plus a 2 mínus.

dotazy:
-- když si začne kamera přisvicet IR diodama, proč už to není vidět barevně? místa kam nesvítí IR jsou barevná, a tam co si přisvicuje jsou v odstínech šedi.
--  ještě jsem neviděl, že by  IR diody  svítily viditelně pro oko ....
okolo čipů se rozvítí slabě červená
-- jak funguje ostření obrazu? touhle, ať se podívám kam chci, tak vidim a mám tu jednu černobílou z výprodeje z GM když je vyplavila voda, tak u ní se musí pořád hejbat s čočkou