Re: Koupě televize dnes - gramofon

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Listopad 10 14:11:56 CET 2006

Podobná kuriozita byl model autobusu, který jel po desce dokolečka a přitom
hrál. Podle poloměru se regulovala rychlost. Také jsem to ovšem kdysi viděl
jen v katalogu, myslím že v Conradovi...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 10, 2006 1:32 PM
Subject: RE: Koupě televize dnes - gramofon

To je nuda. Pred mnoha a mnoha lety, za hluboke totality, kdyz jsme jeste na
katalog Neckermanna (ci jak se to jmenovalo) koukali s otevrenou hubou, jsem
tam videl neco jako gramo-walkman. Proste mala krabicka velikosti normalniho
walkmana, do toho se nejak strcil singl (ktery z toho asi tak ze 70-80%
vycuhoval, uvnitr byl jenom ten stred) a nejak k tomu z boku krabicky
dolehalo ramenko (taky z vetsi casti vycuhovalo). Jestli to aspon trochu
fungovalo netusim, pokud jo, tak si stejne nedovedu predstavit, ze by to
mohlo vydrzet aspon den zavesene na opasku (tak jak to v tom katalogu bylo
vyfocene). Kdyz si predstavim jak mam v tlacenici v MHD za paskem krabicku,
z ktere couha tocici se deska a ramenkou s jehlou, no nevim nevim. Prislo mi
to uz tenkrat spis jako kuriozita co vsechno se da vyrobit...

Dusan Dolezal