RE: Koupě televize dnes - gramofon

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Listopad 10 14:06:52 CET 2006

Tak jsem to schvalne zkousel googlit a dokonce jsem i neco nasel, i kdyz
neco trochu jineho:
http://cgi.ebay.com/DUAL-SOUND-BURGER-PORTABLE-TURNTABLE-RECORD-PLAYER_W0QQi
temZ160049247563QQihZ006QQcategoryZ58621QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewIte
m Toto je i na LP, to co jsem tenkrat videl umelo jenom singly.

Dusan Dolezal