Tichy PC - hotovo

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Květen 10 09:55:56 CEST 2006

> Tak jsem "umlcel" PC - strcil jsem ho do vedlejsi mistnosti.
> Kabely+HUB asi za 1500kc, coz je podstatne mene nez vodni chlazeni.
> Zatim se zda ze vse funguje jak ma. DVI-5m, USB 2.0 - HUB 5m.
> COMy asi 7m,
> klavesnice+mys na PCI 6-7m, zvukovka 6m a taky 230V AC 5M.
> Jediny drobny problem je zapnuti. Z klavesnice to nejde i
> kdyz ma BIOS pro
> to podporu.
 To jsem vyresil dobastlem. Bezna Chicony klavesnice, ktera ma nad
PrtSrc/Scroll/Pause klavesami 3 tlacitka prave na pousteni a uspavani mi taky
takhle nefungovala. Rozebral jsem ji a zjistil, ze ta tri tlacitka nejsou
soucasti velke foliove klavesnice, ale jsou to  mikrotlacitka primo na
desticce s jednocipem.   Jedno jsem vypajel (nechtel jsem do desticky
zasahovat brutalneji nejakym prepilovavanim cesticek). Na jeho misto jsem
prilepil bezne mikrotlacitko z nejake stare mysi a vyvedl si ho vzadu na
klavesnici na 3,5 mm jack zasuvku. V kompu jsem si takhle zase vyvedl spinaci
tlacitko. Pak uz jen staci klavesnici a komp propojit patricne dlouhym jack -
jack kablikem a voila... spolehlive to funguje uz nekolik let.

Jakub Serych