Komu zadat seriovou vyrobu?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 3 13:41:20 CEST 2006

cez Printed objednavame osadenie v Markome a s kvalitou som zatial
spokojny. Na zaciatku chvilu trvalo kym sa definovali vsetky pravidla,
ale teraz uz vsetko bezi hladko a bez problemov. Objednavali sme len
osadzovanie, osadzovanie plus nakup komponentov a aj osadzovanie, nakup
komponentov a montaz s mechanickymi komponentami a kabelazou plus
testovanie/nastavovanie podla predpisanej procedury (vyrabali si
testovaci pripravok).
Pri dobrom casovom planovani musim povedat ze ziadne problemy neboli,
vacsinou cakali na mna kym som dodal nekae specialne komponenty. Je to
len vec dohody, po zadani zakazky cas od casu zavolam ako sa veci maju,
ak mali problem ozvali sa hned, dokonca mi par krat nasli a opravili
chybu v mojom navrhu (raz som mal zle rozmery dosky, dva krat zle
oznaceny typ puzdra).
Robili nam aj expresne osadzovanie prototypu typu "co dum dal", t.j.
rucne osadili vsetky pasivy a drobne komponenty co maju a ja som si
doletoval uz len specialne suciastky co mame tu.
Ja som s nimi spokojny aj ked na zaciatku boli nejake problemy. Bola ale
ochota ich riesit, takze teraz sa nebojim tam nieco objednat.
b.