Komu zadat seriovou vyrobu?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 3 22:24:42 CEST 2006

Vsechno se vyviji, i Markom. Ja jsem si tam daval osazovat desky kdyz se s
SMD zacinalo, delali mi to na vlne a desticky (byly to serie desitky kusu)
jsem potom prochazel s lupou a zjistoval, kam se cin nedostal (a mel
dostat). Nemuzu urcite rict ze za to muze jen Markom, ono to chce desku pro
vlnu navrhovat i s ohledem na to, kterym smerem v te vlne pojede. Ale
zkusenosti se tenkrat sbiraly postupne. Dneska to osadi na automatu a pokud
je to jen SMD, pretavi se to v peci a nema to chybu. Mam ale jednu zahadu,
nechal jsem si u nich osazovat cca 50 desek 4 x 18 cm, na kazde mimo jine
cca 20 keramickych kondu. Protoze tam bylo SMD i klasika, SMD se davalo
automatem na lepidlo a po osazeni klasiky to slo do vlny. Pri vystupni
kontrole a pri prvnim pul roce provozu se cca 5 kondu (ne na kazde, ale
dohromady) muselo menit - mely svod nebo primo zkrat. Vsechny co byly blbe,
byly na desce po delce. Pan Kucera tvrdil, ze tohle vidi poprve. To bylo cca
pred 5 lety. Ted (vloni pred koncem roku) jsme jich delali dalsich 50.  Dva
kondy jsem menil pri vystupni kontrole, jeden pri provozu. A zase byly na
desce po delce a priblizne uprostred. Z kondu polozenych ve smeru kratsi
strany desky neodesel ani jeden. Nechapu to.

Andel

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 03, 2006 12:29 PM
Subject: Komu zadat seriovou vyrobu?

Prosim muzete doporucit firmy co se venuji vyrobe cizich zarizeni?
Jedna se o vyrobu desek, strojni osazeni smd soucastek, rucni montaz
kabelaze
a nekolika prvku do patic na desce, usazeni do krabicky, vystupni kontrola.
Jedna se o mnozstvi cca 1000 kusu rocne.
V nasi firme je z doby, kdy jsem tu jeste nebyl, spatna zkusenost s firmou
Markom, ale zde v konferenci, jsem posledni dobou cetl spis chvalu, takze
nevim.
Doposud vyrabime u Tesly Kosire.
Sefove by radi porovnali vyhodnost s ostatnimi vyrobci.

Napiste co vite :-)

Diky
Jakub Ladman