komunikace mezi vice zarizenimi RS485 nebo CAN

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Březen 24 09:11:54 CET 2006

Na ty Vase vzdalenosti si myslim ze RS485 chodit bude i bez zakonceni.
Ovsem u 1Mbit nevim. Potrebujete nutne takovou rychlost?
RS485 ma 2 draty A,B, ale my jeste pouzivame GNDR, coz je vlastne treti
drat zapojeny v kazdem zarizeni pred odpro 100R na GND.
Kdyz to nebude zakonceny, tak se pri veklych rychlostech vytvori odrazy
a pak bude komunikace poruchova. Dojdou Vam nesmysly.

Martin Hanek