Re: komunikace mezi vice zarizenimi RS485 nebo CAN

martin kubala mar.kubala@seznam.cz
Pátek Březen 24 08:57:29 CET 2006

ja pouzival jen RS232, zkusenosti z RS485 nemam zadne
a bez zakonceni bude chodit i RS485 ?
ale rekl ze rychlost 1Mb/s u RS485 bude chodit jen kdyz to bude spravne zakonceno
ale kdyz to nezakonci ci jen napul ci nekde jinde ? tak se snizi jen rychlost ?
hlavni prioritou je aby to mohl mezi sebou zapojit i elektronice neznaly clovek , dva ruzne draty da snad spravne
a vzhledem k tomu ze zarizeni budou ruzne nad sebou vedle sebe tak mam obavy
HW moc nerozumim a u nas ve firme taky na tom z HW nejsem moc dobre zivi nas jen programovani