Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

MK info@mcu.cz
Úterý Březen 21 15:30:37 CET 2006

> Kedze 2051 a 2313 maju rovnake zapojenie vyvodov bude to asi skor otazka
> prevedenia jednotlivych modulov. Aj ked po tom, co sa tu preberalo asi
> mesiac dozadu, by som 2051 asi nepouzil. Osobne by som to realizoval aspon
> na dvojvrstvej doske, lepsie bude 4 vrstvova s optickym oddelenim seriovej
> linky a vykonovej casti. Na ostatnej bizuterii okolo CPU ako externy WD ci
> ine, by som taktiez asi moc nesetril, pretoze v najhorsom pripade sa
> nemusi
> osadit a v pripade problemov to moze chybat. Skor by som sa zameral na
> [...]

Kurna, kde to ziju. Na 2051 jsem postavil (uz je to peknych par let) radu
aplikaci pro prumysl, ktere behaji v stovkach instalaci. Ale nejaka
ctyrvrstva DPS, opticke oddeleni IO a komunikacni linky???? No to by me s
cenou zadavatel pekne hnal :))))) Mimochodem, na cem a jak asi tak muze byt
postaveny takovy Tecoreg.

Lidi nestraste, vzdyt tohle uz bych pomalu kvalifikoval jako poplasnou
zpravu :)))))

S pozdravem
MK