Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 21 15:19:33 CET 2006

Ahoj,

kedze na tuto temu odznelo uz dost vela nazorov jeden este pridam.

Kedze 2051 a 2313 maju rovnake zapojenie vyvodov bude to asi skor otazka
prevedenia jednotlivych modulov. Aj ked po tom, co sa tu preberalo asi
mesiac dozadu, by som 2051 asi nepouzil. Osobne by som to realizoval aspon
na dvojvrstvej doske, lepsie bude 4 vrstvova s optickym oddelenim seriovej
linky a vykonovej casti. Na ostatnej bizuterii okolo CPU ako externy WD ci
ine, by som taktiez asi moc nesetril, pretoze v najhorsom pripade sa nemusi
osadit a v pripade problemov to moze chybat. Skor by som sa zameral na
celkovu koncepciu zapojenia 30 modulov a spinanych zatazi, pretoze par
impulzikov na napajani, ci vstupoch Vam to cele moze spolahlivo rozhasit.
Potom by som si poriadne premyslel SW cast, moze sa tak totiz minimalizovat
rozne impulzne rusenie bez toho, aby sa system ako celok restartoval, ci sa
pozorovala nejaka chyba.

Andrej

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk