Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 20 09:35:59 CET 2006

Marek Peca wrote:
> 70MB je za jeden rok? Pak snad neni divu, kdyz je 270MB za 7 let,
> nebo jsem Vam spatne porozumel?

Nojo, lenze na to som prisiel az po vyhadzani hlaviciek.
Ten format co spominate, co vsetko z hlaviciek archivuje?

> To jste si mohl usetrit praci, presne na tohle je prikaz formail.
> Doplni, zameni ci smaze hlavicky dle libosti.

Spominany formail, to je predpokladam unixovska zalezitost. Nuz,
instalovat si linux ci stahovat nejaku cd-distribuciu a napalit;
sitahnut formail a prelozit ho, naucit sa ho pouzivat(*)... No neviem,
ten program som mal za 10 minut hotovy a este som sa aj zabavil... :-)))

wek

(*) Jasne ze prehanam, noflame please