Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 16 16:24:29 CET 2006

> Tak som si to vyskusal, z toho archivu 2005 som vyhadzal vacsinu
> hlaviciek a kupodivu to bolo viac nez 50%, relevantna info mi vysla na
> asi 70MB.
>
> Este stale nechapem, ako moze mat CELY archiv 270MB ked len jeden (i ked
> plodny, >37k prispevkov) 70MB. Robim este nieco zle?

70MB je za jeden rok? Pak snad neni divu, kdyz je 270MB za 7 let,
nebo jsem Vam spatne porozumel?

> PS. Pripajam programcok co som si k tomu napisal, takze ak si niekto
> chce zmensit na polovicu data co ma v thunderbirde, nech sa paci;

To jste si mohl usetrit praci, presne na tohle je prikaz formail.
Doplni, zameni ci smaze hlavicky dle libosti.

MP