....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Březen 19 18:49:27 CET 2006

> Nabít je lze klasicky proudovým zdrojem atd.....
> Proto sháním tovární nabíječku, která by uměla i  třeba horší články.
> Uvítám zkušenosti ostatních s komerčními nabiječkami.

Ja mam zkusenost s touto nabijeckou
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=751-041&lk=&sk=&pict=&jaz=
ma nejakou inteligenci ale nabijim s ni i starsi clanky ktere uz maji
vetsi vnitrni odpor. Par clanku jsem meril a zda se, ze je nabijecka
skutecne nabijela poctive dokud to slo a nevypla predcasne. Jednalo se
ale o clanky AA kolem 1000mAh, jine jsem nezkousel. Nabiji po dvojicich
a je mozno nabijet pouze jednu dvojici. Ma i vybijeni. Bohuzel me
zklamala pokud jde o nabijeni "9V" akumulatoru, zde neni zadna logika
ale pouze zdroj bez jakekoliv kontroly nabijeni.

Pavel