....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Březen 19 18:22:52 CET 2006

Mám sice Sanyo  NC-LC01EX  , která bezvadné články nabíjí OK, ale
potřeboval bych  nějakou univerzálnější  nabíječku , která umí nabít i
článek s větším vnitřním odporem.
Mám spoustu NiCD článků, které jsou třeba 5 let staré ( N3U Sanyo
700mAh) , mají ještě pořád cca 80 procent kapacity, ale poněkud větší
vnitřní odpor.
Takže do blesku, foťáku atd je to bída, do hraček,rádia, svítilen atd.
to ale stačí. Ovšem moje výše zmíněná nabíječka takové články neumí nabít.
Nabít je lze klasicky proudovým zdrojem atd.....
Proto sháním tovární nabíječku, která by uměla i  třeba horší články.
Uvítám zkušenosti ostatních s komerčními nabiječkami.
Nechci nic vyrábět...
Vím, že se to tu už mnohokrát probíralo. I tak dík za odpovědi.
Honza