kabel utp prumyslovy kde koupit

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Březen 15 21:02:40 CET 2006

To je hezke, ale je to fakt neco jineho ten kabel musi vydrzet,
proto jsem chtel prumyslovy, zvysena izolace zpevneny, aby
sel jen velmi tezko znicit. Je to tento co posilal Jiri Polasek
http://www.helukabel.de/einkauf/czechia/show.php?lang=cz&im=4PF_082839_01&imt=jpg

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 15, 2006 8:39 PM
Subject: RE: kabel utp prumyslovy kde koupit

Buď je to FTP nebo STP kabel, rozdíl neznám, snad ten rozdíl někdo ví a
podělí se s námi. Jinak 300m kluba mají v normálních VO zabývajících se PC,
STP i FTP mají třeba v eD'system, ve 100Mega jsem našel pouze FTP, ale možná
mají i STP a jenom jsem blbě hledal. Cena je okolo 2000Kč bez DPH za 300m.
Pokud je problém nakoupit ve VO, tak v Brně můžu zařídit.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death