kabel utp prumyslovy kde koupit

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Březen 15 20:39:49 CET 2006

Buď je to FTP nebo STP kabel, rozdíl neznám, snad ten rozdíl někdo ví a
podělí se s námi. Jinak 300m kluba mají v normálních VO zabývajících se PC,
STP i FTP mají třeba v eD'system, ve 100Mega jsem našel pouze FTP, ale možná
mají i STP a jenom jsem blbě hledal. Cena je okolo 2000Kč bez DPH za 300m.
Pokud je problém nakoupit ve VO, tak v Brně můžu zařídit.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death