Help - programovani PIC16F873A

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 1 22:54:07 CEST 2006

Zdravim,

zachrante me nekdo - jake jsou zasadni rozdily mezi A radou a te starsi
bez A?

Prisly mi misto te stare verze ty nove s A a kdyz jsem se chystal
napalit program tak se to se mnou odmita bavit.

Pouzivam ICPROG a bezny ICSP interface, ktery jsem si overil ze funguje
s verzi bez A.

Dival jsem se rychle do prog. specifikaci, ale nerozumim tomu zda musi
byt RB3 uzemnen vzdy a nebo jen pri LVP programovani. Nicmene nefunguje
mi to ani kdyz je RB3 uzemen.

Nejhorsi je, ze jsem tomu nevenoval pozornost a myslel si, ze je to bez
problemu a v sobotu to mam odevzdat na testy a na SW nemam jeste ani
carku. :-( Takze neni ted moc cas hledat akademicky v DS jak to ma byt.

Uvital bych kdyby mi nekdo napsal co je nutne kde zajistit pri
programovani a eventuelne zda je nejaky problem s ICPROGEM - je mi divne
ze i kdyz zaskrtnu LVP tak na MCLR je napeti 13.5V pri programovani.

Dekuji za rychle konstruktivni rady.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info