Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 1 23:04:12 CEST 2006

>Situace ja - provider (nebo kdokoliv s modemem primo na digi lince):
>
>Smer prenosu -->>>
>MODEM------dig. ustredna---------------dig. ustredna-D/A---anal.
>linka---A/D-MODEM
>
>Jedine kriticke misto trasy je ted A/D prevodnik v prijimacim modemu. Ale tam
>klidne muzete mit 12ti nebo 13ti bitovy prevodnik s nekolikanasobnym
>oversamplingem,

Hm.... to jsou mi veci. A ten prevodnik na ustredne, kde jesem pripojen
s ucastnickym modemem vymeni kdo?
A co to  znamena kdokoliv s modemem na digi lince??   Bud je to ISDN
linka - (a pak tam ale neni u ucastnika modem v pravem slova smyslu ale
pouze jakysi
prevodnik urovni) a nebo je to analogova linka pripojena k digitalni
ustredne a pak je tam stale jeden typ A/D prevodniku jak pro hlas tak
pro modem. A tady funguje  tez onech 56Kpbs ovsem s tim, ze tok za
ustrednou ( ustredny jsou pripojeny 2Mbits toky ) je portovany rovnou na
PCM pole, ktere simuluje modemy provideru.
 Cele je to totiž hlavne o protokolu V.90 , nověji i V.92. Je totiz
dulezite, aby modem podporoval tenhle protokol. Viz.
http://www.pf.jcu.cz/toCP1250.en/stru/katedry/fyzika/prof/Tesar/diplomky/pruvodce_hw/komponenty/karty/modem/v90-v92.htm