Re: Pípátko na rychlost...

Jakub Šerých serych@panska.cz
Neděle Červenec 30 12:38:40 CEST 2006

Pípátko na rychlost...Rekl bych, ze daleko jednodussi by bylo si ho udelat z impulzu od tachometru (taky uz jsem o tom uvazoval) a jen si ho podle GPS zkalibrovat. Napriklad muj tachak jede o cca 9km/h rychleji nez je real, takze abych jel 50, musim na nem videt "za milimetr" 60.

Jakub Serych
  ----- Original Message -----
  From: jan.kuba
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, July 29, 2006 8:29 PM
  Subject: Pípátko na rychlost...

  Viděl jsem u jednoho taxikáře takový udělátko. Ukazovalo to rychlost v
  km/h a zárověň to při překročení rychlosti 50km/h krátce ( pěkně
  příjemně kulatě) píplo, stejně tak při 90km/h ( jiný tón) a prý i při
  130km/h. Rychlost si to bere z GPS modulu  a tohle udělátko prý někdo
  doma vyráběl na koleně. ( víc jsem z něho nedostal)
  Napadlo mě, že by se to docela při častém cestování hodilo. Dalo by
  hodně práce napsat něco takového do procesoru? Případně nedělal někdo už
  něco takového?
  Čtení sériových dat z GPS , převod na aktuální rychlost a komparace
  rychlosti dle pevných hodnot.
  Dík za nápady, případné odkazy.....
  Jan Kuba