Re: Pípátko na rychlost...

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Červenec 29 23:33:02 CEST 2006

Jen pro zajimavost - taky jsem delal pipatka na rychlost, jeste mam dve
doma. Da se nastavit v rozsahu 50-200 km/h, je to pro ultralajty a rychlost
to snima z pitotky - coz by byl v pripade auta docela problem :-))) U
letadla je dulezita rychlost proti okolnimu vzduchu a ne absolutni proti
zemi. A neni prusvih rychlost prekrocit, ale dostat se pod minimalni
rychlost - takze to pipa obracene :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 29, 2006 8:29 PM
Subject: Pípátko na rychlost...

Viděl jsem u jednoho taxikáře takový udělátko. Ukazovalo to rychlost v
km/h a zárověň to při překročení rychlosti 50km/h krátce ( pěkně
příjemně kulatě) píplo, stejně tak při 90km/h ( jiný tón) a prý i při
130km/h. Rychlost si to bere z GPS modulu  a tohle udělátko prý někdo
doma vyráběl na koleně. ( víc jsem z něho nedostal)
Napadlo mě, že by se to docela při častém cestování hodilo. Dalo by
hodně práce napsat něco takového do procesoru? Případně nedělal někdo už
něco takového?
Čtení sériových dat z GPS , převod na aktuální rychlost a komparace
rychlosti dle pevných hodnot.
Dík za nápady, případné odkazy.....
Jan Kuba