OT: Pracka v coudu

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Červenec 19 11:11:14 CEST 2006

> Tak jeste jednou a pomalu: "nac mam implementovat do NAHRADY
> MECHANICKEHO
> RADICE nejaky RTOS potazmo sofistikovane rizeni otacek motoru
> ???" Nechci se
> zde bavit o smysluplnosti takove nahrady, ale jen a pouze o
> reseni pri danem
> zadani :-)))

Aby to fungovalo dobre a stabilne? Aby to melo moznost ISP? Aby to mohlo
logovat chyby a melo slusny debug mod? Mno pro jeden domaci bastl asi
zbytecne, ale ja mam pred sebou software pro miliony pracek, ktere se
testuji a programuji a nastavuji online na vyrobni lince :)

> [...]
> s OS. Ze pry to
> jinak nejde - kdo by se "sral" na nejakem 8b, kdyz na tom 32b
> mam bohatou
> rezervu ve vykonu, pameti, etc. To, ze vetsina tech
> "progresivu" pomalu
> nezna zaklady algoritmizace, vlastnosti prog jazyka a
> konkretniho prekladace
> se jiz pomalu stava standardem. Oni to prece znat nemusi
> :.)))))) Tak nejak
> se mi vzdy pri setkani s nekterym z nich vybavi Mrazik a
> hlaska: "Ty mas
> svaly, ja mam cary" Promin ze si nesedam na zadek pred timto

Kosto, vis proc to vsechno bezi na malem 8-bit MCU? Protoze cena je pod
dolar. Coz u zadneho vyhovujiciho 32-bitu nedosahnes. Opet pro milionove
serie. Takze tak.