OT: Pracka v coudu

mk info@mcu.cz
Středa Červenec 19 11:26:46 CEST 2006

> Aby to fungovalo dobre a stabilne? Aby to melo moznost ISP? Aby to mohlo
> logovat chyby a melo slusny debug mod? Mno pro jeden domaci bastl asi
> zbytecne, ale ja mam pred sebou software pro miliony pracek, ktere se
> testuji a programuji a nastavuji online na vyrobni lince :)

Aha, takze kdyz se nekdo pta - slo by nahradit mechanicky programator v
stare pacce necim s MCU, tak mu odpovis "ano, ale bude to v milionovych
seriich a na vyrobni lince". Edisone, Edisone - to uz neni komicke, to si
primo vola po lecbe pracovni deformace :-))))))))

> Kosto, vis proc to vsechno bezi na malem 8-bit MCU? Protoze cena je pod
> dolar. Coz u zadneho vyhovujiciho 32-bitu nedosahnes. Opet pro milionove
> serie. Takze tak.

<ironie>
Fakt, no to je necekany sok. Ale jsem rad, ze jsem byl poucen o co ze to jde
az na prvnim miste
</ironie>

S pozdravem
MK