OT: Vymena dat (bylo RE: Postupy navrhu DPS)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Leden 28 16:58:30 CET 2006

V souvislosti s timposilanim ebooku me tak napada ze by nebylo od veci
zalozit nejaky hub na kterem bysme si vymenovali treba jako ted ebooky,
spatne sehnatelene datasheety apod. :o) Jak jsem tak pochopil tak tu stejne
kupa lidi pouziva p2p a urcite se tu najde nejaky guru ktery by to zvladnul
obstaravat. Nemusi to jit treba primo stahnout, kazdy nema tak rychle
pripojeni, ale aspon se bude vedet ze to nekdo ma a da se to domluvit.

Ja bych rad poskytnul co mam, treba by se to nekomu hodilo. Byla by k tomu
vule i od ostatnich? Slo by to realizovat (hlavne kvuli bezpecnosti)?

Tosa