Vymena dat (bylo RE: Postupy navrhu DPS)

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Sobota Leden 28 17:08:27 CET 2006

vyborny napad, som za. aj by som prispel. riesenie nepoznam.

OK

  ----- Original Message -----
  From: Petr Tosovsky
  To: 'HW-news'
  Sent: Saturday, January 28, 2006 4:58 PM
  Subject: OT: Vymena dat (bylo RE: Postupy navrhu DPS)

  V souvislosti s timposilanim ebooku me tak napada ze by nebylo od veci zalozit nejaky hub na kterem bysme si vymenovali treba jako ted ebooky, spatne sehnatelene datasheety apod. :o) Jak jsem tak pochopil tak tu stejne kupa lidi pouziva p2p a urcite se tu najde nejaky guru ktery by to zvladnul obstaravat. Nemusi to jit treba primo stahnout, kazdy nema tak rychle pripojeni, ale aspon se bude vedet ze to nekdo ma a da se to domluvit.

  Ja bych rad poskytnul co mam, treba by se to nekomu hodilo. Byla by k tomu vule i od ostatnich? Slo by to realizovat (hlavne kvuli bezpecnosti)?

  Tosa

  http://www.eset.sk