OT: Web server nedostupný pro mobilní klienty

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Středa Leden 25 13:06:08 CET 2006

Řeším problém nedostupnosti firemního web serveru 62.168.28.250, jede na IIS
5.0. Server je normálně dostupný pro většinu klientů, tisíce návštěv denně.
Není ale dostupný pro cca 50% klientů sítě Eurotel, nějaké nepotvrzené
problémy mají i klienti připojení přes T-Mobile. Problém se projevuje tím,
že při pokusu načíst stránku s IP 62.168.28.250 v IE i FF se klient vůbec
nespojí se serverem, žádnou chybovou hlášku prohlížeč nevyhodí. Eurotel ani
ISP se k problému nehlásí.

Budu vám vděčný, pokud máte "mobilního ISP",  když se na tento web zkusíte
připojit a napíšete mi, jak to dopadlo.

Záměrně uvádím jen IP adresu serveru, protože správce domény má problém s
DNS.

Shrnuto - ping projde (teď je vypnutý), ale "mobilní" klienti chlásí
nedostupnost (ne všichni). Samozřejmě ostatní weby jim fungují, nesouvisí to
ani se silou signálu. Sám mám doma eurotelí připojení, takže jsem výše
napsané osobně prověřil.

Díky za rady.