RE: Web server nedostupný pro mobilní klienty

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 25 13:20:19 CET 2006

> Řeším problém nedostupnosti firemního web serveru 62.168.28.250, jede na
> IIS
> 5.0. Server je normálně dostupný pro většinu klientů, tisíce návštěv
> denně.
> Není ale dostupný pro cca 50% klientů sítě Eurotel, nějaké nepotvrzené
> problémy mají i klienti připojení přes T-Mobile. Problém se projevuje tím,
> že při pokusu načíst stránku s IP 62.168.28.250 v IE i FF se klient vůbec
> nespojí se serverem, žádnou chybovou hlášku prohlížeč nevyhodí. Eurotel
> ani
> ISP se k problému nehlásí.

> [...]

Nejjednodušší je odpojit a znovu připojit, případně vypnout tel. A zapnout
tel (přihlásí se třeba k jiné BTS).

Na firmě když se sejdem s notebookama, a připojíme se každý přes své gprs,
tak se vždy někdo najde, kdo do firmy takto nemůže.

JL.