Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 19:03:04 CET 2006

   Ja v pascalu taky rad programoval, kdyz potrebuju nejaky maly
programek tak si ho v nem naprogramuju i ted. I ty pointery v nem umim
pouzivat :o) Ale to ze nas nenaucili aspon zaklady toho C me mrzi. Jinak
tu x51 sem se taky poradne naucil az sam - na internate nebylo co delat,
tak sem si hral. Ve skole nam ukazali jenom uplne zaklady a resili sme
priklady typu "naprogramujte program ktery bude blikat diodou s periodou
presne 1sec". Tim samozrejme nechci zpochybnovat nutnost naucit se
takovehle zakladni veci!!! Prave naopak.

JDrozd