Jak merit teplotu ve 20 terariich

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Leden 16 20:51:45 CET 2006

Zdravim,

Nejaky ten kompiler Pascalu pro PIC existuje, zda je zdarma, to nevim.

Ale zaklady ANSI C jsou pri znalosti jineho vyssiho jazyka na jeden
maximalne dva vecery!

Zase je tam nejaky ten for, while, cyklus.
Zase je tam if else

Datove typy v zasade podobne, jen se promenne vyrabeji trosku jinak.

Fakt si sezente BC3.0 nebo ten dev-c++ nebo i jiny kompiler pro PC.

More information:
Dev-C++ Home Page
http://www.bloodshed.net/devcpp.html

Znalosti nutnych k zakladnímu rizeni maleho procesoru v C v takoveto
aplikaci je extremne male mnozstvi;).

S pozdravem,
                Marek Pavlu