Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 15:08:36 CET 2006

   Vyborne! LM335 sem nejak prehledl, cena vyborna, presnost dostacujici
a hlavne se da bezne koupit v GM. Diky moc.

   Kdyz se premyslel o pouziti termistoru a MCU, napadlo me dat k MCU
D/A prevodnik, komparatory (jeden vstup na snimac, druhy na vystup D/A),
ty pripojit kazdy na jeden vstup MCU. Pak bude snadne napsat kousek SW
ktery na principu postupe aproximace zajisti A/D prevod ze vsech
senzoru, porovna s ulozenymi hodnotami a podle toho zapne / vypne
prislusna topeni. Kdyz pouziju misto termistoru LM335 (cenove jen o malo
drazsi) bude SW jednodussi.
   Jako D/A prevodnik bych pouzil asi obycejny R-2R, jeste se musim
podivat jak jsou na tom vystupy 89S51 - vim ze vetsina jeho bran ma jen
pullup R a tranzistor spinajici do L - tudiz na R-2R nevhodne, ale mel
by mit jednu "plnohodnotnou" branu se dvema T (myslim ze je to P0). Nebo
mam radej pouzit nejaky IO? Pro pozadovanou presnost a rozsah bohate
postaci 7 nebo 8bitu.

Jeste jednou diky.

JDrozd

P.S.: nastavit teplotu na DIPkach / jumperech podle tabulky by urcite
zvladnul :o)