Jak merit teplotu ve 20 terariich

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pondělí Leden 16 15:41:37 CET 2006

>    Jako D/A prevodnik bych pouzil asi obycejny R-2R, jeste se
> musim podivat jak jsou na tom vystupy 89S51 - vim ze vetsina
> jeho bran ma jen pullup R a tranzistor spinajici do L - tudiz
> na R-2R nevhodne, ale mel by mit jednu "plnohodnotnou" branu
> se dvema T (myslim ze je to P0). Nebo mam radej pouzit nejaky
> IO? Pro pozadovanou presnost a rozsah bohate postaci 7 nebo 8bitu.

Asi pred mesicem jsme to se znamym resili, chtel vylepsit dalkove ovladanou
zasuvku z makra. Skoncili jsme u atmega8L v SMD. Ma multiplexovany 10bit A/D
prevodnik a v
uspornem rezimu dostatecne malou spotrebu. V kupoval jsem ho v GM za 40Kc.
Pohodlne
programovani v C, vystpu jsou proudove dostatecne dimenzovane i pro buzeni
optotriaku.
Pro ty teraria bych se ale nestyděl ani za ciste analogove reseni.
Jan Matejka