OT: pripojeni UATA IDE disku

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Leden 5 22:22:37 CET 2006

Puvodni zprava "Re: OT: pripojeni UATA IDE disku" od "JD (hw-list@list.hw.cz)"
z 5. ledna 2006, 22:10:10,
msgid:43BD8B32.9040408@seznam.cz (1862 bajtu):

J>    Master by mel byt na konci a slave uprostred, je to tusim kvuli nejakemu
J> impedancnimu prizpusobeni, podle meho nazoru je to tak proto, aby nevznikal
J> pripad,  kdy  je  k PC pripojeny jen jeden disk uprostred kabelu. Pak se na
J> zbytku  kabelu  muse  signal  odrazet  a vznikaji chyby.

Disky jsou tam 2, takze by to melo byt v poradku.

J> Ty winy mate na te
J> 300ce  nedo  jeste na jinem disku?

Na starsim 60 GB WD, Barracuda je dokoupena jako disk na data.

J> Jestli na tom 300G tak tam nahrajte bios
J> co  umi  tech  300G a pak je zkuste nainstalovat znova.

Hm, tomu jsem se chtel vyhnout. Me to stejne prijde divne, ze s BIOSem, ktery
by  mel  48bit.  LBA  podporovat, hodi Win pri bootu inaccessible_boot_device,
ikdyz jde o druhy disk.

J> Jestli na jinem tak zkuste dat ten 300G na druhou ksandu jestli to pojede.

Hm,  to jeste vyzkousim (chtel jsem si od toho ulehcit, tak jsem se prvne ptal
;)

J> JDrozd

Diky

--
 Dawid Ferenczy
| ferenczy [at] volny [dot] cz   |   ICQ#   ...   85997864    |