OT: pripojeni UATA IDE disku

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 5 22:10:10 CET 2006

   Master by mel byt na konci a slave uprostred, je to tusim kvuli
nejakemu impedancnimu prizpusobeni, podle meho nazoru je to tak proto,
aby nevznikal pripad, kdy je k PC pripojeny jen jeden disk uprostred
kabelu. Pak se na zbytku kabelu muse signal odrazet a vznikaji chyby.
Ty winy mate na te 300ce nedo jeste na jinem disku? Jestli na tom 300G
tak tam nahrajte bios co umi tech 300G a pak je zkuste nainstalovat
znova. Jestli na jinem tak zkuste dat ten 300G na druhou ksandu jestli
to pojede.

JDrozd