OT Foceni misto skenovani

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 24 23:34:43 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 24.2.2006:

> Take jsem si jej bezel hned koupit, jak se skener na USB objevil. Musel bych
> se podivat do ucetnictvi, kdy to presne bylo.
> Kupoval jsem u LEVI a byl jsem zklaman. Bohuzel. Udavana rychlost
> neodpovidala a kvalita take ne.
> Rekl bych, ze 5 let stary skener na tom bude asi tak jako ten co jsem
> kupoval tehdy.
> Mozna jste kupoval nejaky drazsi model, ale ten muj stal tehdy ( jak rikam
> nemam tu fakturu)  nejakych asi 7000 a mozna vice.

No ja kupoval koncem roku 2000 tenhle HP za neco pres 10 vcetne DPH.
Rozhodne jeste staci bohate a to je prave ten problem, proc si sam
sobe nedokazu vysvetlit, ze potrebuji ten novy :-) Jak rikam, prolejza
jim strasna spousta papiru a porad ne a ne zdechnout :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz