OT Foceni misto skenovani

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 24 23:23:34 CET 2006

Take jsem si jej bezel hned koupit, jak se skener na USB objevil. Musel bych
se podivat do ucetnictvi, kdy to presne bylo.
Kupoval jsem u LEVI a byl jsem zklaman. Bohuzel. Udavana rychlost
neodpovidala a kvalita take ne.
Rekl bych, ze 5 let stary skener na tom bude asi tak jako ten co jsem
kupoval tehdy.
Mozna jste kupoval nejaky drazsi model, ale ten muj stal tehdy ( jak rikam
nemam tu fakturu)  nejakych asi 7000 a mozna vice.
J. Polivka

> Naprosty souhlas, dnesni scannery stoji za h****. Hlavne mechanicky.
> Dovolim si tvrdit, ze tak 5000 scanu a stroj je na vyhozeni. Vlastni
> zkusenost s HP2200c. Dnes je po cca 2 letech na srot . Vse je
> rozvaklane a ve scanech jsou mezery, no hruza.....

Hm, ja mam soucasny scanner na USB uz dele nez 5 let, za tu dobu jim
prolezlo nekolik desitek tisic stranek (jak na skle, tak v podavaci) a
scanner bez problemu, podavac jakbysmet. Jiz nekolik let hledam
sebemensi duvod pro vymenu za novy scanner, ktery uz mam davno
vyhlednuty, a stale se nemuzu dockat...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert