Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Únor 13 19:05:29 CET 2006

Aha... tak ja uz vim, kde je chyba... Ja mluvim i blesku , ktery nasadim
na EOS350  - tedy do sani.
Pokud mluvite o tom , co je tam integrovany - tedy soucasti fotaku, tam
to asi opravdu nejde a vzdy je to E-ttl.
Abych pravdu rekl, nikdy jsem ten blesk nepouzil, pouze vyzkousel a  uz
zustal " zaklapnuty"
Fotaky vyysi tridy  uz ho vubec nemaji... proc taky , je skoro k nicemu.

Jinak k Minolte, urcite je to slusna znacka, nicmene proc to ted
zabalili? Docela skoda, zas o konkurenci min a to je spatne z hlediska
spotrebitele pro jakoukoliv jinou  znacku. ( cim min konkurence, tim
vyssi ceny.....)