WD

pyrin pyrin@volny.cz
Pondělí Únor 6 18:24:29 CET 2006

A co se podívat odkud rušení přichází ? A tam jej potlačit. Někdy stačí přidat varistory na cívky stykačů, které jsou třeba 300m od jednočipu.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Radek Sztwiorok
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 06, 2006 9:47 AM
  Subject: Re: WD

  Ne nerozumeli jsme si.Reset WD je samozrejme na vlastnim výstupu a diodu jsem uz zkousel.Ten jednocip pokud se sekne ty pulzy posila sam.Na ostatnich nozickach ma nejakou nahodnou kombinaci.Napajeni je bez problemu nevlni se neskace a galvanicky oddelene (DC/DC menic traco) od ostatnich vykonových periferii.Odstineni proc.desky nepomohlo.
  Ale stejne by to nepomohlo neb podle cerstve informace nepomaha ani rucni spusteni resetu,takze pouze vypnout a zapnout.Cim ovladat napajeni toho jednocipu pri takovem stavu? Respektive potrebuji neco co to shodi kdyz tento stav nastane.
  Vymenit jednocip i WD jsem zkousel,ale nepomaha to.Tech zarizeni je tam vic a chovou se temer stejne.
  Radek