Odhlucneni (bylo: Betonove reprobedny)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Únor 6 08:09:07 CET 2006

nebo v kombinaci se sadrosem neco od www.vestin.cz
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kalin.Oleg
Sent: Sunday, February 05, 2006 7:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odhlucneni (bylo: Betonove reprobedny)

mozno by Vam vedeli poradit tu
http://www.obifon.sk/

OK

	----- Original Message -----
	From: Pavel Kadečka <mailto:pavel.kadecka@gmail.com>
	To: HW-news <mailto:hw-list@list.hw.cz>
	Sent: Sunday, February 05, 2006 6:31 PM

	Zkusenosti nemam, ale prej na odhlucneni jsou dobry taky papirovy prolozky od vajicek.

	Pokud jde o prenos zvuku ocelovou konstrukci - mozna by se dala pridelat pres nejaky "silent bloky" - napriklad z kousku pryze.

	Jinak - aspon mente subjekt, kdyz zacinate psat o necem jinym nez puvodni thread.

	P.K.