AVR nastaveni hodin

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Únor 3 10:48:39 CET 2006

MK wrote:
> Ja se opravdu omlouvam, ale tohle tedy zrejmne nebyl vtip ale priklad
> "profesionalni dementnosti". Ja opravdu nevim jak jinak to nazvat.

No to je mozne, ale v danom okamihu to mozno bol najrychlejsi postup.
Ucel svati prostriedky. Ja to neobhajujem, ale komentujem.

> U toho
> "bastlice" to sice se sebezaprenim, ale preci jen dokazu pochopit. Ale prave
> ti "profici" by meli mit jasno kam patri Ponyprog&spol. A to uz nemluvim o
> "ladeni" s Ponyprogem - verim, ze pri ladeni stylem pokus-chyba je to
> opravdu o tom "zbesneni"

Ani nie, ono to totiz bud ide alebo nejde (presnejsie: u tejto
zlozitejsej a uz odskusanej aplikacie zmena ktorehokolvek z fuses ma
fatalne a na prvy pohlad zrejme nasledky). To sa mi zda ako celkom dobry
test...
Este raz: neobhajujem; komentujem a uvadzam ako varovanie.

wek