AVR nastaveni hodin

MK info@mcu.cz
Pátek Únor 3 09:59:04 CET 2006

> Pozri, ber to takto, tie megy boli skutocne tazko skusane, ladilo sa na
> nich do zbesnenia a ked sa to stalo, jednoducho ju odlepili, hodili do
> krabice "cintorin" a nalepili si dalsiu. Zacalo sa to riesit naozaj az
> ked ich bolo niekolko desiatok.
>
> Zvyk je zelezna kosela a tych par svabov sa v tom okamihu stratilo v
> inych zalezitostiach. Pochopitelne, bastlic by tento pristup nemal.

Ja se opravdu omlouvam, ale tohle tedy zrejmne nebyl vtip ale priklad
"profesionalni dementnosti". Ja opravdu nevim jak jinak to nazvat. U toho
"bastlice" to sice se sebezaprenim, ale preci jen dokazu pochopit. Ale prave
ti "profici" by meli mit jasno kam patri Ponyprog&spol. A to uz nemluvim o
"ladeni" s Ponyprogem - verim, ze pri ladeni stylem pokus-chyba je to
opravdu o tom "zbesneni"

S pozdravem
MK