[OT] Tisk z DOSoveho programu pod WINXP

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 21 21:57:01 CET 2006

Už to sice nepotřebuju, ale jedná se o novou tiskárnu, Epson DX4050
(multifunkční), inkoustovka. Font, jakým se bude tisknout z DOSového
okna, je zřejmě záležitostí ovladačů a není to CP852 a nedá se to
nikde nastavit.

Nakonec se zákazník (no, zákazník, prostě známej) rozhod, že z toho
DOSovýho programu na tom kompu a na týhle tiskárně nebude tisknout.
Maj ještě druhej počítač s jehličkovou Epsonkou, tak ten soft budou
používat jen tam.

P.K.