[OT] Tisk z DOSoveho programu pod WINXP

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 20:36:58 CET 2006

Co to je za tiskarnu? Umi tisknout znakovou sadu jakou ji posilate na
tisk? Neni to GDI tiskarna?
V pripade, ze je to jehlickova tiskarna neni treba problem v tom, ze
je nastavena na jinou znakovou sadu nez na ni poustite? Jak se vleze
do setupu konkretni tiskarny (kde se mimo jine nastavuje znakova sada,
delka papiru, odtrhavani, kompatibilita atd.) najdete v manualu. Kdyz
se dobre nastavi staci ji nasdilet a prikazem net use lpt1 //ip (jak
jiz bylo receno) presmerovat tisk z lpt1 na sitovou tiskarnu. Prikazem
type soubor.txt >lpt1 otestujete jeji funkcnost. Skoro ve vsech
pripadech me to nezklamalo a funguje to bezproblemove i s programy z
minuleho stoleti, ktery ani nevedi co je to Windows ;).