OT: Nakup LCD monitoru

aze azehw@volny.cz
Neděle Prosinec 10 16:10:14 CET 2006

Během cca 1,5 roku jsem objednával několik monitorů LCD: 19" AOC, 2x17" a
2x19" LG, 17" Samsung, 19" Wide Samsung i 4x17" EIZO, 17" Benq a Acer a na
žádném nebyl (alespoň jsem jej nenašel) vadný bod.
Jen Acer si zhasne kdy chce a Benq se rozsvítí až si to několikrát rozmyslí
a pak už jo.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hwlist@pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 10, 2006 3:59 PM
Subject: Re: OT: Nakup LCD monitoru

Jednotlivé obchody se liší a čím lacinější zboží, tím se s nimi hůř
domlouvá. Situaci teď navíc zhoršuje stres z hromadného nakupování před
Vánoci.
Nejlépe se jedná v Eizo-shopu, tam vás nechají na monitorech vyzkoušet
libovolnou nedestruktivní věc. Na druhou stranu, zase se tam relativně
hodně platí. Ale za záruku na 5 let (nebo na 30 000 pracovních hodin) mi
to stálo. Grafičtí puristi pomluví i LCD Eizo, že má špatné podání
barev, teplotu,... ale to bych neměl nic, kdybych je měl brát vážně.

Pavel Krafčík