OT: Nakup LCD monitoru

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Prosinec 10 16:22:36 CET 2006

Me o vadne body jde az v druhe rade, hlavne bych chtel videt (nemel jsem
jeste sirokouhly monitor a nemam presnou predstavu jak na nem vypada
pracovni plocha pri urcitem rozliseni a uhlopricce, abych vubec precetl
standardni pisma) jak monitor vypada protoze jsem ho videl jen obrazku a
dat 9kKc za neco co znam jen z obrazku, to je vazne trosku divne.

Tosa

PS: Konkretne mi jde o Samsung 205BW (20 palcu wide 1600x1050) a
prechazim na nej z CRT (17 palcu 1280x1024). Nez reseni parametru
monitoru me ale spis zajima pravni stranka prodeje na co mam a nemam pri
nakupu pravo. Vsude mi rekli ze monitor ukazi az po zaplaceni coz mi
neprijde korektni, to uz si ho rovnou muzu kupovat pres inet a jsem na
tom lepe o tu lhutu na vraceni.