Ochranne folie -- folie na LCD PDA oproti foliim napr. na okna

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 17 06:36:19 CEST 2006

>rad bych si ku ochrane LCD (fotoaparatu) poridil ochrannou folii.
>Divam se na ceny folii k PDA a docela mi berou dech -- 300 az 400Kc.

Odporucal by som kupit radsej foliu urcenu priamo pre fotoaparaty. Nie
je tak draha - kupoval som ju nedavno za cca 130Sk, ale hlavne treba
vybrat taky rozmer (maju ich vela, najlepsie namieste s fotakom), aby sa
uz nemusela orezavat. Je to dost zvlasny material. Nie je na nej
lepidlo, drzi akoby statickou silou. Ja som kupil tak, ze som musel z
jednej strany asi 2mm orezat a aj ked som to robil myslim velmi slusne,
na tej hrane je po celej dlzke bublinka. Sice to nevadi, ale blbo vyzera...

p.s. kym som ju nemal, urobil sa mi na displeji maly skrabanec. po
prekryti vobec nie je vidiet.

j.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com