Ochranne folie -- folie na LCD PDA oproti foliim napr. na okna

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Srpen 17 08:42:42 CEST 2006

ja si nejaku dobu lepim displej na mobile, farebny, dost jemny a nechcem
aby sa poskriabal. osvedcila sa mi siroka lepiaca paska, ked sa dobre
oreze, tak ju neni vidiet. neni taka odolna voci poskriabaniu ako tie
drahe na pda, ale ucel mi splni. pripadne bublinky pri lepeni je treba
ignorovat, po case zmiznu (vstrebaju sa). mozno trosku znizena
priehladnost, ale ta cena, za par korun jej mate na 1000 fotakov :)