Hromadny nakup cipu k DDS

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Duben 12 16:20:31 CEST 2006

Zdravim,

co se tyka nakupu u Amteku jsem objednal separatne, protoze jsem necekal vyrazny rozdil ceny kdyby to bylo vcelku.

Spise jsem od mozku ocekaval, ze nekdo napise tohle mohu sehnat ja, a nekdo zase o necem jinem, podobne jako Radek.
Z toho jsem vytusil, ze krome mozneho nakupu civek Radkem se nikdo k nicemu nema, tak jsem zacal patrat sam s nasledujicim vysledkem:

Display s 2,4V pro logickou 1 ma v nabidce firma Spezial (www.spezial.cz), mnou poptavany typ nabidli v terminu 3-5tydnu s cenou 415 bez DPH za jeden kus.
Obvod 74ACT00 mam objednany u firmy Ecom (www.ecom.cz) s terminem 7-14 dni a cenou <30Kc pri jednom kuse.

Kdyby nekdo skutecne objednaval civky ve vetsi, rad se svezu, pripadne si to budu muset objednat sam, zde me jen mrzi, ze nejmensi objednaci mnozstvi (byt jen 5ks) je porad vic nez clovek spotrebuje.

S pozdravem Jan Kral