Usporky (Was: Osram nebo Philips)

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Duben 13 07:41:02 CEST 2006

Nuz podla mna najlepsie usporky vyrabali v Tesle Stropkov. Velky plosak,
Tranzistory ST specialne pre ziarivky v TO220 (v dnesnych najdete akurat tak
TO92) kondenzatory dimenzovane na vyse 800V, rozbehovy termistor, trubica GE
s vydrzou vraj 12r. Mali jedinu chybu - cena cca 450SKK. 15W pouzivame
pravidelne uz asi 6r (20W som odrovnal srobovakom)

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 12, 2006 8:22 PM
Subject: Usporky (Was: Osram nebo Philips)

Mam velmi dobre skusenosti s vyslovene low-cost usporkami predavanymi
pod logom "ben electronik" (logo vyzera ako koniec kabla s konektorom).
Dostat ich naozaj ako najlacnejsie v retazci c*a*r*r*e*f*o*u*r. Jednu
11W v nocnej lampe mam uz vyse 3r, pouzivana takmer denne 2-5h
(podsvietenie za obrazovkou TV). Dalsiu 18W mam v lustri v "pracovnej
izbe" necely rok, svitim denne podla rocnej doby 4-8h. Farba svetla je
samozrejme prirodzena.

Skusal som aj usporku Tesla 15W, jeden kus vydrzal 2 tyzdne, vymenili
mi ju, ta druha drzi doteraz (cca rok).

miro