[OT] Re: Klavesnice k PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 12 15:23:08 CEST 2006

2006/4/12, Petr Tošovský <PetrTosHW@ptmodel.cz>:
> U "kroutitka" taky neni informace o hlasitosti, alespon ja tam mam
> rotacni koder, kterym muzu tocit dokola jak divej. Uz od kamaradu padl i
> napad udelat z nej volant do nejake zavodni hry. :-)
>
> Tosa

Pokud jde o zavodni hry, na to je IMHO nejlepsi gamepad se dvema
analogovymi packami (jako je na Playstationu). Je to maly, presny a
dobre ovladatelny.

A k tomu reseni ovladani hlasitosti - rotacni koder nebo dve tlacitka
je jednoduchy a levny reseni, do PC to posila informaci "VolumeUp"
nebo "VolumeDown" a ovladac to prevadi na prislusny prikaz. Reseni s
potenciometrem by nebylo ani jednoduchy ani levny a navic o neco min
spolehlivy (odporova draha se casem muze opotrebovat).

Nicmene sikovny kutil si ten potak muze na klavesnici pridelat
samodomo, audiovystup z PC prozene skrz nej a je to ;-) Pokud ovsem
nemate 5.1 repraky, to by bylo trosku slozitejsi.

P.K.