[OT] Re: Klavesnice k PC

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 12 16:35:01 CEST 2006

12.4.2006, 16:28:48

Mam nejakou starsi Geniusku, taky s tlacitky, vizualni signalizace
je vyresena ovladacem, pri stiku tlac. volume up/down se na obrazovce
objevy takovy modro-zluty pruh, kde pomer modre-zlute casti odpovida
nastavene hlasitosti.
Tedy fungovalo mi to pod w98, na xp se mi ten pruh nezobrazuje, ale
moc mi to nevadi, tak sem se ani nejak moc nesnazil to rozchodit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz