Re: OT (jen mirne): levne a spolehlive GPS

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Duben 8 21:49:54 CEST 2006

Ačkoli fanda do PDA, tohle řešení bych nedoporučoval, možná tak do auta, ale ne na turistiku. Modul GPS pro PDA stojí asi tak stejně jako nejlevnější houbařská GPSka typu Garmin e-trex, který je oproti PDA s GPS modulem poměrně robustní, voděodolný a kde co všechno. Bohužel Garmin e-trex sežere dvě NiMH tužkovky během pár hodin, patrně je stavěný na 1.5V články. V lese či ve městě funguje bídně. Pevně věřím, že novější typy jsou na tom s citlivostí a hlavně se spotřebou lépe.
Vojta Bubník